Activiteiten

Naast het monitoren van projecten, voert de vereniging verschillende activiteiten uit in België.

Deze activiteiten hebben als objectief :

De activiteiten in België zijn de volgende:

Animaties :

Elke jaar zijn er veel animaties uitgevoerd, in scholen, parochie, jeugdbeweging, rusthuis. Doel is te informeeren over wie was Zuster Emmanuelle, haar leven en haar boodschap van liefde. Maar ook om de link te leggen met de projecten die momenteel worden ondersteund !

Communicatie om onze donors te informeren over onze projecten

De Nieuwsbrieven houden je elke 3 maanden op de hoogte van het laatste nieuws van de vereniging en de projecten die we ondersteunen. Wij sturen nog enkel één papieren exemplaar per jaar met ons jaarverslag.

We sturen meerdere malen per jaar brieven naar onze donoren over het nieuws van onze projecten en de activiteiten gestart in België en eveneens een oproep tot donaties om het werk voort te zetten.

Onze nieuwe website stelt ons in staat om de nieuwste informatie gemakkelijker te communiceren en onze publicaties en video’s te delen. De Facebook pagina van de vereniging is een belangrijk werktuig, vooral om het nieuws van onze projecten of de evenementen die we organiseren in België door te geven. Er werd ook een Instagram-account gelanceerd, waarmee een jonger publiek werd bereikt. Sinds kort kunnen we ons via een LinkedIn-pagina richten tot bedrijven en de professionele wereld.