De vereniging

yal_siteweb_contenu_homepage_slider-04.jpg

De oorsprong

Onze vereniging werd opgericht op initiatief van enkele Belgen. Sommigen hadden het eerste boek van zuster Emmanuelle, "Chiffonnière avec les chiffonniers", gelezen. Anderen hebben haar gekend in haar jeugd, die ze doorbracht in Brussel.
yal_siteweb_contenu_association_organisation_suivi-de-projet_photo-01.jpg

SoeurEmmanuelle_Nepal_Child-Protection-Centers-and-Services_header.png

Activiteiten

Naast het monitoren van projecten, voert de vereniging verschillende activiteiten uit in België.
yal_siteweb_contenu_association_publications_header.jpg

Publicaties

Echos geeft gedetailleerde informatie over projectnieuws. De Nieuwsbrief geeft u een snel overzicht van het nieuws, op één pagina. Ons jaarverslag informeert u in detail over het leven van onze vereniging in het afgelopen jaar.
Schrijf u in op onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van ons nieuws
Ik schrijf me in
Jaarverslag 2022

Dankzij gemotiveerde veldteams, dankzij uw steun en met de hulp van onze begunstigden, zijn de levens van duizenden vrouwen en kinderen in nood veranderd!

Blader door het jaarverslag